Wednesday, August 10, 2011

STUDENTS 5CEMPAKA 2011

salam all . mengikut tajuk aku kali ni sudah semestinye aku nak tuju khas buat budak2 kelas aku . well skang ni dah bulan 8 . after that kitorang ade ag 2 bulan sblum SPM menjelma . then lepas SPM dah tentu masing2 akan buat hal masing2 . and pade mase tu aku ase baru lah kite sedar yang idup kite akan kosong tanpa teman . :(


k , aku nak cer . budak2 kelas 5CP mmg giler2 . sporting sgt . aku mmg syg dorang . dlm kelas tu , puteri lebih menyerlah berbanding putera . yelah , putera kami hanya ade 7 orang . but still kecoh and meriah kelas dibuatnye . kalau salah sorang dari 35 penghuni kelas tak dtg , mmg sunyi sepi . huh , nnt mesti akn rindu mereka ! T_T


"dear friend , aku syg korang . aku harap korang takkan lupe kat aku . u all are the best part of my day . hargailah kenangan kite kat kelas k . walau susah , walau perit , walau kite penah gado , tapi smua tu indah n sgt kelakar bile egt balik . haha , *jiwang plak ayat haku kann ?"


k friends , aku dah takde idea . papepun aku sayang korang smua . thanks to being my friends :)


credits :

abu elfian
faizal rosli
husnul fuad
zulhaffiz
haziq musa
asyraf ariffin
harsewak singh
amiratul nadia
nor nabila
nur nadzirah
nur hafizah
sharifah nur fitrah
siti nur shahira
fatin maisarah
nor asmira
nur farrah hani
nur farahana
nor farhana
farah shahira
nor fadiyatulshima
nur farhana
diana
siti rafiqeah
herda norshazafira
shalini
pirasinnah
tulissy
kesintha
nurul hidayah
nazlin
nor amni
nor asyikin
nur hanida


tak lupe jugak buad cikgu yg telah berhempas pulas ngjar or menabur bakti pada kami 

cik noor khadijah
puan aini syahidah
cik masyitoh
cik noor lizawati
puan oi cc
puan foo
puan nirmala
puan zaliha
puan khairani
en vaitis
en yazid
tuan haji tarmizi
puan eshwari
en abdul rahman

that's all from me . k tata :P


No comments:

Post a Comment