Wednesday, January 12, 2011

KAWAN

pe erti kawan ? huhu . bole ke aku gelarkan KAU seorang kawan yg baik ? huhu . dulu kite pena rapat . everythng we shared together . but now ?? hmm nape kau ttbe brubah ? aku ade uat salah ngn kau ke ? kalau kau bnci skalipon ngn aku jgn ckp blakang . terus terang je . huh sedih kud bile kau uat aku cemni . lame aku simpan . tapi aku tetap layan kau cam biase . huh . byk sgt dgaan aku .


aku ta pena slh kan kau cz aku tau , mesti punce dari aku jgk . kalau ta takan kau ttbe brubah kann ? aku mintak maaf kawan . mungkin ade yg aku uat ta kene pada mata kau . aku doakan kau bhgie ngn kawan baru kau . lumrah kann ? takpe .


cume aku mintak kalau kau ta puas hati , terus terang laa . jgn bg aku tertanya-tanya pe slh aku . tapi aku rase kite da lame ta lepak sesame so mustahil aku ade uat slh . btw , tu hnya kata-kata aku . kau je yg tau sama ada aku uat slh ke tak ngn kau . 


aku ta pena simpan dendam ngn kau evn aku byk sgt trase hati . aku ta pena maki kau . aku ta pena sakitkan hati kau . tapi kau ? huh dasyat sggh kan hukuman tuk aku ? hmm . slame ni aku saba je kau maki aku , kau tengking aku n so on . tapi bile ngn aku , kau bole kuarkan ayat yg aku ta pena jangkakan kluar dri mulut kau . sbb aku tau kau bkn cemtu .


tapi aku tak heran cz mnusia kan mmg bole brubah . so tu kire normal . thanks cz kau dah berjaya pengaruh kawan-kawan lain jgn brkawan ngn aku . huh . aku tatau nk ckp cemne . aku harap pintu hati kau akn terbuka nnti . thanks kawan !